Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 martie 2013

Director Tehnic + Director de Marketing

M-am intalnit cu A. saptamana trecuta.
E austriac, e stabilit in Romania de 7 ani, si isi dedica cea mai mare parte a timpului construirii si consolidarii unui business frumos si interesant, pliat foarte bine pe una din industriile care ar putea fi/deveni o locomotiva destul de puternica pentru economia Romaniei.

Specific, vinde, repara si inchiriaza utilaje agricole pentru fermieri.

Zambeste continuu si spune ca in Romania, in agricultura trebuie sa fii mult prea lenes si delasator sa nu reusesti. Afacerea merge bine, cu sau fara politici guvernamentale, cu sau fara fonduri europene. Vede potentialul in business-ul lui si stie ca munca lui este rasplatita de fiecare data, uneori fara ca asta sa insemne profit, ci doar stabilitate.
A recuperat pierderea din anii de debut ai crizei, si reuseste sa securizeze o cifra de afaceri de peste 2 mil. de euro cu un efectiv de 100 de oameni si puncte de lucru deschise la Timisoara, Craiova, Alexandria, Giurgiu, Urziceni, Buzau, Constanta si Roman.
Si-a implementat o structura destul de simpla in organizatie, astfel sa fie in contact permanent cu oamenii si sa transmita inapoi o doza de optimism absolut necesara fiecarui angajat care se intreaba daca locul lui e intradevar acolo si daca e "safe". L-am intrebat care e secretul lui, de ce pleaca oamenii foarte rar din companie, ce ii tine atat de legati de business si de el. 
- Devotamentul fata de credinta lor proprie ca acest business e al tuturor si ca aici pot creste, intarit de faptul ca A. si-a luat o mana de oameni aproape care gandesc si actioneaza in acelasi spirit. Conduce business-ul din Romania jumatate din timp de la distanta, fiindca A este un manager regional, dar acasa lasa de fiecare data aceeasi mana de oameni care fac la fel de bine, daca nu uneori mai bine, tot ceea ce face el.
Cautam
Un Director Tehnic (Drajna Noua, Calarasi) care sa ii completeze echipa de management. Un om tehnic bun, dar bun si in crearea unor relatii interpersonale sanatoase cu ceilalti, fie ca vorbim de oamenii din subordine, fie ca vorbim de fermierii cu care va intra in contact.
 Daca te gandesti ca ai putea fi tu acela, iata in mare cam ce vei avea de facut:
  • Comunicare permanenta cu managementul, cu clientii interni si externi, cu dealer-ii, cu partenerii de business straini si tehnicienii de service.
  • Sa fii un manager bun ( vei avea in subordine in jur de 20 de oameni)
  • Suport tehnic pentru Departamentul de Service si Piese de schimb.
  • Invatare continua privitor la produsele pe care compania le vinde clientilor sai.
  • Raspuns si eficienta in tratarea obiectiilor si sesizarilor clientilor.
  • Suport tehnic si service pentru locatiile din tara.
  • Asigurarea unui bun management al depozitului de utilaje si piese de schimb.
  • Instruirea tehnica a tehnicienilor si operatorilor.
Un Director de Marketing (Drajna Noua, Calarasi) cu focus pe Product Management, preferabil din agribusiness, care sa faca parte din echipa de management a clientului nostru, si, prin dezvoltarea si implementarea de strategii de marketing eficiente, sa contribuie la cresterea vanzarilor companiei.

Pe scurt:
  • Strange, interpreteaza date din industrie, executa studii de piata, studii asupra competitiei locale, si le integreaza in cerintele produselor si programelor promotionale ale companiei.
  • Dezvolta planuri de business pentru noile produse , lucrand indeaproape cu stakeholderii, inclusiv furnizorii de echipamente/utilaje/piese de schimb.
  • Supervizeaza introducerea de noi produse/servicii aditionale, stabileste strategii de pret pentru a asigura profitabilitatea, planifica lansarile de produse, ofera suport in decizia de cumparare
Avem nevoie de un excelent comunicator, orientat catre rezolvarea problemelor si care poate demonstra abilitati de ledership. Trebuie sa ai aptitudini puternice de negociere, dar sa fii diplomat  si sa poti media eventualele situatii conflictuale.



  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu