Totalul afișărilor de pagină

marți, 30 aprilie 2013

Abordarea consultativa sau a nu sari pe ou, ca poate (poate) crapa...


Porumbita din coltul ferestrei si-a cladit cuibul fir cu fir zile intregi. Au mai vizitat-o pale de vant care i-au dezorganizat ordinea aviara si grijulie a repus cozile de frunze in logica firii sale. Au sosit ousoarele, unul a cazut destul de lin, ca o soapta ragusita, altul aparu brusc, prematur si neasteptat, cu un zgomot aproape crapat. Porumbita s-a asezat pe ele rabdatoare. Vreme indelungata luna si soarele au dat pe rand tarcoale, iar ea abia daca s-a ridicat sa se dezmorteasca, in timp ce porumbelul mai aducea cate un pai sau betisor cu care sa ingroase cuibul. Porumbita se reaseza cu grija, nu forta sorocul. Stia ca daca va face totul cum trebuie, va sosi si acel moment. 


Este o latura a naturii care s-a dezlantuit simpatic la fereastra din dreptul biroului meu si care mi-a dat ideea unei paralele. Cam asa arata la noi un proces de contactare, abordare, identificare nevoie si satisfacere a clientului in cele din urma. Sau cel putin asa ne dorim sa fie majoritatea. Se numeste abordare consultativa, nu? Adica sa nu sari pe ou in speranta ca va crapa...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu