Totalul afișărilor de pagină

luni, 29 aprilie 2013

Call Center Manager - Lider, nu sef



Azi cautam un motor... cu multi cilindri (pe baza de ceaiuri placut aromate, pline de energie din tolba clientului nostru), cai putere..."shasa" cai frumosi. Sa se numeasca mai exact Call Center Manager si de fapt sa fie un lider care sa aseze in formatie de zbor echipa actuala, ridicandu-se cu ea spre stele...sky is the limit, nu? :)

supplychainjim.com

Concret:
- sa reprezinte un exemplu in ceea ce inseamana vanzare de succes
- sa dezvolte abilitatile de vanzare ale echipei
- sa isi motiveze si sa sudeze echipa

Pentru a putea face asta, ai nevoie de multa energie, initiativa, imaginatie si experienta de coordonare a unei echipe de call center. Te identifici? :) Trimite-ne CV-ul! ... Aici

Ce obiective ai?

Esti responsabil (a) de atingerea obiectivelor financiare si de business stabilite prin planul de vanzari anual, obiective legate in principal de: 

o Cifra de afaceri planificata 
o Incasarea creantelor 
o Eficienta procesului de vanzare 
o Cresterea cotei de piata in cadrul business-ului clientilor 
o Dezvoltarea business-ului clientului 
o Nivelul de satisfactie al clientilor 

Cum faci?

Organizezi si coordonezi echipa de telesales, activitatea de vanzare a produselor companiei catre clientii din baza de date, fiind responsabil de realizarea targetului de vanzari stabilit; 
Te asiguri ca toti clientii din portofoliu sunt in permanenta informati despre intregul portofoliu al companiei; 
Propui si fundamentezi campanii si promotii personalizate; 
Stabilesti obiectivele cantitative si calitative pentru echipa din subordine si monitorizezi activ calitatea muncii acesteia; 
Oferi feedback membrilor echipei si propui actiuni de dezvoltare profesionala.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu